دکتر کامران باقری لنکرانی

حمایت از گفتمان حقیقی انقلاب اسلامی

دکتر کامران باقری لنکرانی

حمایت از گفتمان حقیقی انقلاب اسلامی

سخنان بسیار مهم و جالب نادر طالب زاده درباره دکتر لنکرانی


نادر طالب زاده، کارگردان بسیجی و انقلابی کشور، با اعلام حمایت از لنکرانی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت : نظر بنده پیرامون شخصیت آقای لنکرانی بسیار مثبت است. بنده شخصیت آقای لنکرانی را به گونه ای می بینم که در صورتیکه رئیس جمهور آینده کشور ما شود، انقلاب و کشورمان را به سوی تمدن اسلامی و آن کشور آرمانی که ما به دنبالش هستیم حرکت خواهد داد. و کشور ما را به سوی آرمانهای انقلاب خواهد برد.

وی تصریح کرد: صحبتهای آقای لنکرانی منحصر به فرد است. و بیانات ایشان نسبت به بقیه کاندیداها بسیار متفاوت است. یکی از ویژگی هایی که در ایشان وجود دارد جوانی ایشان است. ما در بین کاندیداها افراد صالحی داریم اما پیر هستند. برخی از افرادی که امروز در عرصه انتخابات حضور دارند، بروید ببینید که منازلشان در کجاست و چه خرجهایی در انتخابات می کنند این پولها را از کجا آورده اند.
 

وی ادامه داد: بنده در انتخابات آتی با وجود کاندیداهای متعددی که وجود دارد آقای لنکرانی را اصلح می دانم. ایشان در هر مبحثی که مطرح می شود حرفی برای گفتن دارد. نگاه ایشان را در زمینه فرهنگ، نگاه درستی میدانم و انحرافی در نگاه ایشان در مقوله فرهنگ نمی بینم.
 
وی به تبیین معیارهای یک رئیس جمهور پرداخت و گفت: به نظر بنده برای ریاست جمهوری آینده ضریب هوشی و نخبگی خیلی مهم است. کسیکه فول پروفسور است و بیش از صد مقاله در مجلات علمی دنیا دارد، این فرد یک شخصیت معمولی نیست بلکه یک شخصیت برجسته و ممتاز است. باقی کاندیداها می گفتند بیا و برای ما فیلم بساز. بنده کاندیدایی نمی دیدم که دلم بخواهد و علاقمند باشم برای او فیلم بسازم. اما فیلم انتخاباتی ایشان را قرار است بنده و آقای طالبی باهم بسازیم.

طالب زاده در پایان خاطرنشان کرد: من حاضرم اگر برای تبیین گفتمان ایشان لازم به سخنرانی و حضور در مجامعی باشد، به ایشان کمک کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد